träning och skönhet

Det är mycket jobbigare för kroppen att spela innebandy än vad jag kommer ihåg. Har ont lite här och var, mest runt mage-rygg samt skulderpartiet. Får nog hitta några gymövningar som stärker sneda magmusklerna, annars får jag svårt att hänga med. För övrigt var gårdagens konditionspass mycket lyckat. Vi hittade ett par jämna laguppställningar och det blev ett par långa matcher. Och igår var jag inte illamående efteråt som förra veckan utan bara härligt trött :)

Fast nu på morgonen började jag fundera på om sambon smittat mig med sin förkylning. Morgonpromenaden med hunden var riktigt jobbig och jag funderar på feber. Jag ska försöka bota min hypokondri med positiva tankar, lite städande och en omång imperialism.. ja dataspel alltså.

För att sätta lite extra piff på min lördag så var min skönhetsleverantör här med lite nya produker från
Mary Kay till mig och mina torra händer. Det ska bli kul att testa. Ska göra det ordentligt och i rätt ordning så jag börjar ikväll med nattkräm.

Nu ska jag hitta lite lunch tror jag. Hungrig redan trots sen frukost. Det är nog för att kroppen ställt in sig på min veckorutin och det är ju lunchdags nu. Grunden till bra träning ska väl vara bra matvanor så jag får väl hitta nåt att tugga på helt enkelt.

Ha en bra lördag

*poff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback