beslut och pyssel

Så var det lördag. Tog beslutet att inte träna igår. Orkade inte trava iväg i motvind och massa blötsnö. Ska gå idag efter frukost istället och det känns mycket bättre för solen skiner :)

Sen ska jag inte göra så mycket mer vettigt. Pyssla runt lite i lägenheten och försöka få lite ordning. Sambon ska i väg på annat och kan bli borta större delen av dagen så jag har allt för mig själv. Det är ganska skönt faktiskt. Lugnt och skönt och bara jag och vovven. Han kom förresten tassande från sovrummet och tittade yrvaket på oss som för att säga "menar ni verkligen att vi ska gå upp".  Jag gillar att ha en morgontrött hund. Inga tidiga morgonrundor här inte :)

Nu börjar jag bli hungrig. Dags för frukost och sedan iväg till träningen.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback