helg & summeringsdags

Så var det äntligen lördag och inte vilken lördag som helst utan en lördag då jag fick sova utan väckarklocka. Det resulterade i att jag sov till strax innan 11. Och jag kan lova att jag inte är piggare för det. Jag har huvudvärk, vet inte riktigt var den kom ifrån men irriterande är det.

Jag traskade en ganska lång promenad med vovven och kom sedan hem till en mycket onyttig frukost. Vår käre vän herr H kom med wienerbröd och chokladbollar. Mumma men magen är lite ledsen för den ville ju egentligen ha gröt :)

Nu spelar pojkarna 40k medan jag sköter mitt morgondatande och sedan ska jag ge mig på lite kontinentserövrande med Age of Empires.

Ikväll blir det att åka till skogs, till sambons morfar, och tidigt imorgon ska lilla vovven få ut och springa i skogen och förhoppningsvis få tag på något gott vilt att jaga :)

Där har ni min helg i ett nötskal.

Veckan har varit minst sagt jobbigt. Efter jobbet är jag helt slut och har ganska svårt att företa mig saker. Jag tror att det är en del psykisk stress som jag inte har märkt förut. Glädjen att gå till jobbet har inte försvunnit, nej då , den har bara fått lite ovälkommet sällskap. Hoppas jag kan göra mig av med det inom en snar framtid bara. Annars tror jag att januari blir en tung månad.

Där har ni veckans summering.

Nu mot nya kontinenter!

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback