de tröttas rike

Idag befinner jag mig återigen i de tröttas rike, men eftersom jag vet vad det beror på så är det inte så farligt. Dock tänker jag även idag följa min plan och vara i säng innan 22. Det funkade finfint igår tills sambon kom och ville diskutera menyn till mitt kalas!? mitt i natten... så det blev nån halvtimme till innan jag somnade.
Imorgon ska jag för tredje dagen i rad vara på jobbet tidigt, dock blir det lättare eftersom sambon ska jobba så då får latmasken i mig åka bil :)
På fredag måste jag vara på jobbet ännu tidigare, då ska vi ut och åka på personaldag så då är det 7.45 som gäller. Fatta att jag kommer däcka mycket tidigt på fredag.
De tidiga mornarna fortsätter nästa vecka, jag som liksom har vant mig vid att trilla in runt halv 9 kan glömma detta. *suck* Jag sover allra bäst mellan 6 och 7 men det inträffar ju bara 2 ggr i veckan. Mer sömn åt folket!


Nu ska jag tillverka önskelista

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback