lördagsrapport

Gårdagen blev en bra pluggdag. Jag läste och begrundade mina grammatikor och kom fram till bra saker. Idag ska jag försöka få ner dem på papper, eller rättare sagt i datorn.
Det var dock lite konstigt att inte gå till jobbet fast det var fredag. Men det är väl lika bra att vänja sig, snart ska jag ju inte gå till jobbet alls på jättelänge.

Solen tittar fram bland molnen även idag så jag ska nog försöka köra lite tvätt också, den torkar så bra på balkongen. Enda nackdelen är att hänger man ut tvätten så får man inte plats själv, men riktigt så varmt att man vill sitta där ute är det inte riktigt än. I alla fall inte idag när det blåser som attan. Jag och vovven kurar inomhus istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback