det här med uppsatsen

Nu går ögonen i kors. Har suttit framför datorn sedan hemkomsten och försökt pussla med min uppsats, letat uppsatser, artiklar, böcker och annat för att backa upp en av mina hypoteser. Sedan kom jag inte så mycket längre. Måste producera minst en sida text till innan fredag för att kunna skicka in till min handledare och egentligen hade jag velat ha det gjort tills imorgon när vi ska ha vårt första möte men det kanske inte gör så mycket att det inte är helt klart. Jag har ju på sätt och vis kört fast.
Jag vet att det inte hjälper att stirra tillräckligt intensivt på skärmen i alla fall. Har testat det en stund nu. Imorgon väntar som sagt första träffen och tills dess tänkte jag raida bibblan på alla böcker jag kan hitta från de referenslistor jag precis skrivit ut. Det blir ju alltid något.

Innan det är dags för sängen måste jag tillverka lite matlåda. Det gapar tomt i kylen, iaf på matlåda.

Kommentarer
Postat av: Snjodis

Jag önskar jag kunde säga något uppmuntrande, men istället så får jag bara komma med medlidande. Jag har kört fast också. Skulle hitta en exempel-uppsats till idag på 2a handledningen. Men nej, det har jag inte gjort. Så hela min hypotes håller på att sjunka/störta ut för ett stup. :(

Jag hoppas att din handledning blir givande och inspirerande.

2010-02-18 @ 08:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback