mitt i veckan blogg

Det är nu mitt i veckan och inte mycket vettigt har företagits. Igår hade jag kurs och idag raidade jag biblioteket på böcker, det blev inte så många utan jag får nog göra ett till försök imorgon. Jag har ju lite sånt som ligger på magasin att beställa också. Bökigt sånt och jag hade inte riktigt tid med det idag.

Planen för kvällen är att släpa oss till den stora affären och leta mat, försöka äta kvällsmat samt laga matlådor tills imorgon. Vi får se om vi hinner allt det innan vi somnar. Det har blivit lite för lite sömn på sistone, planen är att skaffa mer redan ikväll men jag vet ju hur det blir.

Ska jobba lite på att tänka positivt också. Men det är absolt lättare när man är utsövd så de två är oundvikligt sammanlänkade.

Nu mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback