minipromenad, fisksprattel och tidsplaner

Försökte mig på ett inlägg igår men kom inte så långt innan jag blev avbruten. Får se hur det går idag.

Idag var ytterligare en litet tråkig dag på jobbet men den gick ganska fort. Vi hade personalutbildning idag så eftermiddagen spenderades med det. Jag var förberedd på att somna men det gick finfint. Jag brukar vara hiskeligt trött efter lunch numera nämligen. Piggheten kanske berodde på att jag företog mig en minipromenad till stationen och hämtade ut våra tågbiljetter för fredag. Frisk luft är rätt bra.

Just nu idkar jag också minipromenader.. till tvättstugan. Det ska nog gå smidigt idag. Sista lasset ska bäras ner nästa gång så jag hoppas allt är färdigtvättat och torkat till innan 22. Jag behöver ju liksom min sömn.

Just det.. imorse tror jag eventuellt att jag kände en liten kullerbytta. Kanske alltså. Kollegorna har sagt att det ska kännas som lite "fisksprattel" och det här var nog det närmaste det man kan komma på en människa. Så det är nog allt nåt litet som lever där inne :)

Resten av min plan för kvällen är att försöka läsa något kapitel i någon av mina böcker eller eventuellt förbereda kursuppgiften för nästa vecka. Vet inte riktigt var jag ska börja eftersom jag känner att jag redan ligger efter. Det är lite jobbigt eftersom jag måste bli klar. Det känns ju inte så motiverande att behöva revidera tisplanen innan jag ens har lämnat in den.
hmm. det kanske är den jag ska börja med då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback