Pyssel och pryttlar

Var superpigg imorse och gick upp 7.30 trots att det är lördag. Ganska bra ändå att komma upp i tid. Det har hunnit bli diskat och lite småplockat. En tvättmaskin är igång och så ska det bytas sängkläder.
Inte så mycket pluggat ännu men jag kände att jag behövde pyssla medan jag var på humör. Det är inte alla dagar man är det.

Hittade precis en sån skänk jag vill ha på blocket. Har mailat så får vi se om den finns kvar. Skulle vara trevligt för då kan jag pyssla ännu mera :) Det är lite lådor med saker som har väntat på en skänk ganska länge nu, typ fotoalbum, dukar, ljus och lite sånt. De bor i lådväggen i sovrummet :)

Just nu ska jag dock förebereda datarummet för lite ommöblering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback