hem ljuva hem

Denna helg ska vi ingenstans. förhoppningsvis innebär det att vi får nåt gjort istället. Imorse tog vi en promenad om staden med vän N. Det snöade och var mysigt vintrigt ute. Enda nackdelen är att jag upplever mig själv vara frusnare än tidigare. får ta på mer kläder vid nästa tur. Idag är det tveksamt om det blir fler än en, hilda eftermiddagssover redan i selen. kanske kan jag lägga henne i sängen senare om jag har tur.
Just nu njuter jag av att vara inomhus och är av någon(dock inte så underlig) anledning sugen på glögg :) Vågar inte öppna vår fina flaska som vi fått av bror utan sambon, då blir han nog putt. i väntan på att han kommer hem efter jobbet och träningen så blir det kaffe..
och så kanske vi dödar en och annan zombie ;) ( jag kan sluta spela när jag vill.. så det så..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback