Present

Var som sagt ute på utflykt med arbetskamraterna idag, vilket var jättetrevligt! Vi tittade på "stadsbondgårdens" alla djur, får, grisar, kor, getter, höns och kaniner och fick berättat om de olika raserna. Avslutade med fika i det lilla cafét där jag och hilda blev uppvaktade med presenter. Vi fick en helt perfekt mobil till sängen, den snurrar och spelar musik. Jag hade faktiskt sneglat på just denna modell så det var kul :). Den är redan ihopsatt och fastsatt på hildas säng. Får fixa en bild på den imorgon. Den andra lilla presenten var en "byggsatsskallra" ser ut som förvuxna manicklar, så man kan bygga en hel rasslande kedja eller sätta ihop som en nyckelknippa etc. Passar finfint nu när hon börjar ta tag i saker. Tack så mycket igen allihop!

I övrigt är jag liten sliten efter lite brist på sömn och hoppas att Hilda somnar gott efter sin nattmat om en stund. i värsta fall somnar hon djupt redan nu och väljer att vakna klockan 3 igen men imorgon har jag inga tider att passa så då kan vi sova hela förmiddagen om vi vill.

Nu ska jag kolla till lilla vildingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback