omgång 1 klar

Tack alla ni som hjälpte till igår med flyttandet. Vi fick med mer än vi trodde. Nu är det inte så mycket kvar.
Extra tack till M & J för att vi får låna luftmadrassen och stort plus i kanten till herr D som bär alldeles för mycket som vanligt :)
Jättetack till mamma pappa och bror som sett efter stumpan och lånat bil att lasta i. Och svärföräldrarna som fixade massa god flyttmat, släpkärra och säckkärra.
Det blev jättebra och idag när de var här från dagis på hembesök ekade det ganska tomt i lägenheten.

Eftersom jag har svårt att varva ner så har jag nästan packat en hel låda till i köket. Det börjar gälla att tetrissa delux för lådorna tryter och vi kan inte packa upp förrän på torsdag kväll då det är färdigstädat.

Imorgon ska jag försöka att jobba mer som vanligt, idag kändes det som att jag skolkade även om jag har lov att flexa. Och stumpan ska ut till dagis för första gången. Spännande och jag kan inte följa med :(

Ska trösta mig med överbliven kaka från igår.

Kommentarer
Postat av: Maia

Säg till om ni behöver lådor, det finns några på vinden här!



Och hoppas ni sover gott!!! :)

2011-08-23 @ 07:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback