gott och blandat

Det är fredag men ändå som vilken dag som helst. Att vara förälder till ganska små barn innebär att det här med fredagsextravagans inte riktigt existerar. Det är liksom samma sak vare sig det är mitt i veckan eller helg. Enda skillnaden är att hon inte är på dagis på helgerna.

Imorgon ska vi göra en sån där stadsutflykt, jag och stumpan har stämt träff med förhoppningsvis både D & E för lite fika och shopping medan sambon ska leka med platsfigurer och tärningar hela dagen. Dessutom kommer han komma hem och lukta instängd bunker toppad med sunkig student. Uff uff.

Idag har jag haft min första träff på mvc för denna graviditet. Alla värden är bra och bebisen verkar både växa och låta som den ska. Det var lite skönt att äntligen komma iväg för det kändes som att det tagit så lång tid. Imorgon påbörjas graviditetsvecka 26. Nu har vi bokat besöken för hela resterande tiden så det känns också bra. Lite ordning och reda i kaoset.

Fortfarande ingen telefon och det verkar inte heller som om elbolaget vi vill ha har fått vår önskan om flytt eftersom fakturan för hela oktober kom från det andra bolaget. Skräp säger jag! Inte en grej till. Så nu får vi ringa och kolla det också. *morr*

Först lite välbehövlig sömn, hoppas stumpan tar sovmorgon hon med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback