utflykt, must etc.

Idag gjorde jag och stumpan en såndär stadsutflykt igen. Fikade med d & e på rådhuset innan jag och e begav oss in i shoppingdjungeln, herr d vägrade följa med. Han hävdade att man behöver mp3-spelare om man ska shoppa. förstår inte alls ;)
Jag fick tag i allt jag planerat utom en tomteluva till stumpan,men jag har sett att det finns en sån jag vill ha på BR så jag ska ta med tillgodokvittot vi har där och köpa nästa gång jag är i närheten.  Och sedan glömde jag såklart att ta ut pengar så jag håller tummarna för att den lille jultidningsförsäljaren inte kommer med grejorna imorgon. Det får gärna dröja till nästa helg.

Stumpan somnade gott nu efter stadsutflykt, bussresa och bad. Jag har hunnit köra tvättmaskin och röja upp i köket men där fick gränsen gå. Mamman är också trött av utflykten men sitter nu skönt uppkrupen i sängen med ett glas cola dagen till ära. Det var längesedan det blev läsk. Eller ja nu ljög jag nog, förra veckan hos herr grefve blev det ju julmust, men det är liksom inte läsk på riktigt, det är ju must, en helt annan sak. Tycker fortfarande det borde gå att göra midsommarmust. Måste annordna något slags namninsamling och utöva påtryckningar på tillverkarna :)

Nu ska jag nog faktiskt döda en zombie eller två innan jag somnar.. brains...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback