nedräkningen

Ja, vad har vi idag tro, 11 dagar? Varit på mvc och kollat läget, alla värden bra och bebisen är aningens mer fixerad än innan men inte helt fast och min barnmorska höll det inte för helt otroligt att jag kunde gå över tiden några dagar. uff uff säger jag. Det är ju tungt och inte orkar jag med stumpan heller hela dagar. Nej jag siktar på torsdag eftermiddag denna veckan som vi skojade med mamma om här i helgen ;)

Annars allt lugnt, skulle vara bättre om jag slutade vara förkyld.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Hoppas att du slipper gå över tiden, det var en lång pina på 13 dagar. Vi håller tummarna för att det lilla livet snart tittar ut så att Leo får ytterligare en kompis :) Kram!

2012-02-08 @ 19:53:02
Postat av: Maia

Hehe, slå till kl 19 nästa måndag. Tacosgänget tar hand om Hilda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback