såhär om söndagen

Idag har jag inte kommit utanför dörren vilket märks på mitt humör. Lite ur slag och jag verkar ha fått lite av den förkylning som härjar i bekantskapskretsen. Mår mycket bättre nu än igår afton när jag vinkade av vännerna och tusen resor bättre än i morse när jag knappt visste var jag var och vad jag hette efter att ha somnat om och sambon väckte mig.
Så morgondagens taco är inte i fara för min del än så länge, ingen feber, hosta eller halsont, bara snuva som envist dröjer sig kvar i min näsa. Vi får se hur morgonen artar sig.
Bestämde mig för att inte göra särskilt många knop ikväll heller även om jag snabbt blir uttråkad av det också. Tålamod över lag är inte min starka sida. Igår lyckades jag dock sätta mig framför melodifestivalen och uthärda alla 7 mediokra bidrag innan det blev ett inslag av kvalitetsmusik. Sedan hade S.O.O.L hade varit bättre om de faktiskt hade spelat live. aningens besviken får jag säga. EN låt kan man väl köra live, jag förstår de artister som inte orkar en flera timmar lång konsert dock.
Ikväll får jag försöka sysselsätta mig med bara datorn, får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback