då var det dax igen

skolstart 2007. Det väller in studenter med miljoner frågor och jag tycker det är jätteroligt. Fast det ligger lite för mycket ärenden på mitt bord för att jag ska kunna njuta ordentligt. Jag är jätteavundsjuk på mina bekanta som kan hoppa runt i sina overaller och ha roligt.
Visserligen har jag hunnit roa mig med studentliv så att det både räcker och blir över men det tränger ändå igenom viskningar från overallen som hänger hemma i hallen "ta på mig!"
Vi får väl se hur det blir med den saken. Jag är förmodligen alldeles för trött för att våga mig på att gå ut till helgen. Det känns inte som om man kommer ha så mycket ork kvar.
Nu ska jag bara tömma bordet på det som är mest akut och sen ska jag gå hem till mina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Maian

Orkar du ut i helgen kanske du får sällskap. Fast jag går min första vecka med 100% nu... så det kanske är jag som är helt mör i huvudet.=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback