dilemma

Ett av de vanligare ilandsproblemen men ändå: Det är inget bra på tv.  Jag har 14 kanaler och intet vettigt att titta på. Eller ja nu vid 9 går visserligen What about Brian men eftersom de började sända säsongen mitt i sommaren med nya avsnitt så har jag ju missat halva säsong 2 och då är det ju ingen idé. Dumma dem.
Varför i hela friden kan inte folk på tv-stationerna köra USA-producerade serier en säsong efter i sverige. Det blir ju "mest rätt" i tidslinjen. Det är rätt kass att se julavsnitt mitt i sommaren och halloween-avsnitt vid påsk.
Just nu går jag mest och väntar på att House ska börja igen. Det är helt klart bästa "doktors-serien" tätt följd av scrubs, greys anatomy och så klart kultserien Doktorn kan komma.
Jag är av någon anledning helt såld på australiensiska och nya zeeländska serier. De gör bl. a. mycket bra barn och tonårsserier. Värda att nämnas är  X (halvvägs genom galaxen och sedan vänster) och the Tribe som för övrigt är min lilla älskling :). Ja jag vet.. jag är hopplös

Nu ska vovven och jag ut i studentområdet och kryssa bland alla förfester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback