epidemi

Här på jobbet verkar vi ha en epidemi av väderrelaterad huvudvärk. Nästan alla är hängiga och gnäller. Det har hängt tunga dystra moln över stan hela dagen och jag bara väntar på att det ska börja åska. Tog till och med med paraply i morse i förebyggande syfte. Men än så länge inget regn. Vi får väl se hur det går. Dagen är ju inte slut ännu.

Är fortfarande lite off efter tvättmaskinshaveriet men har slutat vara irriterad. Nu skulle jag klassa mig själv som liknöjd. Det är en hel del kvar att göra på veckans att göra lista men en hel del har ju blivit av i alla fall.  Något som är positivt! Kvar att göra ikväll är att rädda mailadresslistan på en bekants gamla dator samt posta lite brev. Och en massa småsaker som alltid.

Sen blir det uppladdning inför morgondagens flytt. Ska flytta på ett par kompisar men mycket har de redan flyttat så det är nog snart avklarat tror jag. Och sen har de ju förberett in i minsta detalj så det ska nog gå bra. Och man börjar ju få in rutinen. Det är ju bara tredje flytten denna sommar :). Kanske en till epidemi på gång. Vi får väl se. Hm kanske idé på att kolla bostadsläget..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback