flexminus

Måste vara dagens ilandsproblem. Jag har en massa tid att jobba igen men ingen tid att göra det på. Eller jo jag får väl skrapa ihop lite här och där och till slut går det väl ihop. Men det blir ju mer än halvtid i augusti i alla fall. Definitivt eftersom jag har en massa vid-sidan-jobb, som då inte räknas in i den vanliga tiden. Och att klaga över att man har för många jobb _måste_ verkligen vara ett ilandsproblem. Jag får vara glad och tacksam och tänka på barnen i afrika. De har det inte alls lika bra som jag. Egentligen så är jag väldigt tacksam för att jag har så mycket jobb, annars skulle jag inte ha råd att leva alls. Men en liten revidering av vår ekonomi skulle inte alls skada. Får ta tag i det i nästa vecka när min käre sambo är på plats igen. *längtar lite* :)

Annars har dagen varit hektisk. Hunnit med två jobb och sedan lite glass på D&Es balkong. Skönt att det var sol idag annars hade jag nog inte orkat. Ska försöka sova tidigt idag så att jag inte somnar ifrån min tvättid imorgon kväll. Risken känns smått överhängande.

Börjar för övrigt närma mig slutet på min playlist innehållandes alla mina mp3:or. Har nu passerat 1750 av 2973. Snart bara 1000 kvar ;). Eftermiddagen började med Metallica och kommer med stor sannolikhet avslutas med antingen Wierd Al eller Helen Sjöholm. Jag tycker om min breda musiksmak. För närvarande spelas en riktigt jazzig version av Robert Brobergs - Jag måste hejda mig. Tokbra.. bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback