Goda vänner!

Har blivit utlurad av mina vänner på diverse galej de senaste dagarna och det har blivit mycket gott :)
Min käre vän M. fyllde år i tisdags och jag blev övertalad att följa med honom och hans sambo ut och äta samt efterföljande kaffe och kaka hos dem. Det blev en mycket trevlig kväll och jag var inte hemma förrän halv elva. Men det är väl så det ska vara på sommaren.

Detta nattsuddande resulterade i att jag inte hade någon matlåda igår utan vackert fick gå och köpa lunch. Tack och lov har 2rok öppnat igen så man slipper handla på macken.

Efter jobbet hann jag knappt sjunka ner i soffan förrän ett annat M. ringde och tyckte att nu är F. på besök och vi ska äta på stan ska du med? Så sagt och gjort. Jag travade ner till stan. Det blev först impulshopping och sedan mat eftersom alla matställen öppnade 18. Vi testade libanesiskt. Aldrig varit där förut men det var gott och trevligt. Sedan blev vi sugna på efterrätt så vi travade till rådhuset och smaskade onyttiga kakor.  Sedan blev det en kvällspromenad med trevligt sällskap till affären så jag fick matlåda idag i alla fall.

Jättetrevligt att sommarkvällsumgås med mina vänner, både de jag träffar ofta och de som jag inte sett på länge. Jag får bli bättre på att hålla kontakten så att jag kan träffa alla jämt!
Kram på er vännerna!

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Låter som en alldeles utmärkt kväll! Ha det fint!

Postat av: Frida

Skoj å se dig igen tjejen!!!
Och tack för kommentaren i min blogg. den värmde! jag reder mig! kram

2007-08-04 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback