Monster?

idag är en såndär stressa-så-att-jag-får-ont-i-magen-dag. Försöker varva ner lite just nu men det går sådär. Ska försöka muta min sambo att skjutsa mig till mitt andra jobb så jag slipper gå för då slipper jag också slänga i mig lunchen som inte är färdig än.. *suck*. Ska se om det funkar med Du-slipper-gå-med-hunden-kortet.

Är fruktansvärt hungrig just nu. Blir ofta upprörd över mindre viktiga ting då. Mitt mat-och-sovklocke-monster är vaket och är på obra humör. Har inte träffat det monstret på länge.. Hon dök upp i helgen efter ett tags bortvaro. Jag tror jag ska gräva lite djupare i varför. Tror att det kan ha något att göra med någon ändrad vana. Vi får väl se vad jag kommer fram till.

Hepp.. nu äta mat och sedan jobba lite till *suck*
jag behöver semester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback