offline

så känns det idag. jag tror jag laddade ur mig totalt igår och imorse när jag fortfarande var arg på tvättmaskinen. är extra hängig och blä. det hjälper ju inte att det är värsta åskvädret och över lag konstigt väder ute. mitt huvud blir knasigt av sådant. Så nu till fikat ska jag unna mig en chokladbit så jag blir på bra humör igen. Inte säkert det hjälper heller.
Jag tror jag har landat på mitt "vill-inte-humör". Det är lite jobbigt för det har en tendens att gå ut över alla andra. Får se om det blir någon pub för min del idag. Tänker inte gå om jag mår såhär. Bara dumt.
Ska nog försöka kanalisera min ilskeenergi på att göra något konstruktivt som att leta reda på en tvättstuga och en tvätttid i huset.
uff. Ska försöka rycka upp mig och klara av sista dryga timman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback