stress

Tröttheten skriker i hela kroppen men jag vet att när jag kommer i säng så kan jag ändå inte sova. Ligger och spänner hela kroppen, mest käkarna, så att jag vaknar med huvudvärk nästa dag. Min mage uppför sig konstigt. Ska handla ordentligt i helgen och kanske testa mjölkfritt en vecka och se om det är laktosprylarna. Fast det är kanske bara stressen. Det är ju då det gör ont vad man än äter.
Ja ni har gissat rätt. Det är lite mycket just nu. Ska försöka att inte jobba hela dagen imorgon och inte på fredag heller för då har jag inplanerat en runda på stan.
Om man ser saker lite från den ljusa sidan så är det bara två nätter till och sedan kommer mina älsklingar hem :). Då blir allt så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback