mellanlanda

Det har inte blivit mycket bloggande. Men lika glad är jag för det. Det är så skönt att åka ifrån datorn och bara låta bli att ens försöka titta på den.
Jag är mycket mer utvilad än jag varit på länge. Har fått sova mycket, fått god mat och finfina julklappar. Nöjd och glad helt enkelt.

Idag har det jobbats lite. Sedan lurade jag ut vännen S i blåsvädret och vi tittade runt på stan men konstaterade ganska snabbt att det vi blev glada av inte var rean på kläder utan rean på söta tomte/trollkarlsgardiner på hem och hobby.

Ikväll har det blivit ett par tvättmaskiner och det blir ett par till imorgon. Vi är bara på mellanlandning. På lördag bär det av norrut och mera firande. Nu väntar till skillnad från min sambos lilla famlij med lata dagar hela min tjocka släkt med fullspäckat schema :). Tur att vi har vilat upp oss.

Nu ska jag tvinga sambon i säng. Han klagar på huvudvärk.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback