Nej, jag....

Nej det har inte hänt något intressant idag heller.

Jag är allmänt orkeslös. Egentligen skulle vi ha städat som tokar hela dagen men jag tror vi glömde det. Mamsen och papsen kommer imorgon och vi ska på julbord. Och jag hade ju tänkt att det skulle vara lite halvfint när de kommer i alla fall. Jag har ju några timmar kvar på dagen men jag hade tänkt ägna dem åt att äta mysig lördagsmiddag med min sambo framför tv:n. Vi får väl se vem av mina små alteregon som vinner den här kampen.

Nu ska jag återgå till småpysslandet.

Oh förresten1 TV 3 visar en massa bra film :) , Nej jag tittar inte för mycket på TV

*poff*

Kommentarer
Postat av: sanna

trevlig kväll!=)

Postat av: wizkaz

Tack tack! Hoppas att din kväll också var trevlig!

2007-12-09 @ 09:20:31
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Klart du inte tittar för mycket på TV! Och inte jag heller;)

2007-12-11 @ 10:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback