snö, klipptid och Martha

idag är det snö ute :)
Men det är nog en av de få bra sakerna. Det har varit lite si och så med humöret. Inte direkt kreativ eller produktiv, snarare autopiloten på och bara göra. Lite trist. Jag hade gärna känt mig mer engagerad i mitt julklappsshoppande. Det blidde en liten present till mamma och en liten till bror så jag måste tillbaka till stan igen. Men det gör inte så mycket för jag lyckades faktiskt få en klipptid på fredag lunch så måste ju ändå dit. Smått fantastiskt att de faktiskt hade en tid över :)

Nu ska jag snart försöka drulla i säng men först måste jag hitta på något bra sätt att sätta etiketter på julklapparna, utan etiketter då alltså. Det blir mer Martha-vibbar här :) usch.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback