Dagens ilandsproblem..

är något som jag tänkte börja med. Idag är jag dock inte tillräckligt upprörd eller irriterad över något för att klassa det som ett problem. Det skulle eventuellt kunna vara att jag sitter och jobbar i en telefonväxel där det knappt ringer och vi är två som jobbar. Det skulle lätt klara sig med 1 person större delen av dagen. En heltid och en halvtid skulle räcka gott. På så vis skulle dessutom vår stackars ansträngda arbetsgivare kunna spara pengar. Men inte då.
Slöseri med resurser får bli dagens, både lilla och stora, ilandsproblem.

Sedan har jag lovat mig själv att vara mer positiv. Så dagens positiva tanke får väl bli att det i alla fall inte regnar (än).


Kommentarer
Postat av: Maian

Hejhej, visste inte att du bloggade.=)
Jo, vi ses alldeles för sällan. Är du kvar i stan skulle man ju kunna ta en fika nån dag?=)

Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Hej på dig! Hoppas du inte tråkas ihjäl på jobbet... Men passa på att vila ut nu för i augusti blir det full speed igen;)
Hälsa Annica!
Kram Marie

2007-07-25 @ 00:47:59
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback