bortrest

Idag är läget slött. Det var jobbigt att vara på konferens. Och inte var det särskilt roligt heller. Jag är mycket oövertygad om att det är ett bra program men det känns ganska hopplöst att vi kommer byta till det program vi vill ha. Det känns som ett par ganska meningslösa bortslösade dagar. Och det verkar inte heller som att någon annan heller ville byta program, bara försöka göra det bättre. Men om det redan finns ett bättre program då? Vad är problemet? Gah!!

Så nog om detta. Borås var trevligt, vi fick god mat, fina hotellrum och jag och kollegan hann till och med lite shopping innan vi åkte hem. Väl tillbaka i skövdeland var det snöstorm så jag fick skjuts hem. Tog en runda men vovven och sedan parkerade jag vid TV:n. Skönt. Det kändes som om jag varit borta länge.

Idag ska jag försöka hinna med saker som handla och städa lite. Och kanske våldgästa några bekanta och kräva fika ;)

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback