dåligheter

Glömde säga att vi inte fick lägenheten. De som var före knep den. Så nu går jag här och väntar på nästa brev. Hoppas det kommer ett snart. Nu är väl nästa chans inte förrän på måndag, men ändå.

Och en annan dålig nyhet verkar vara att jag inte kan titta på dvd. Det går jättebra att titta när sambon är hemma och fixar med kontrollerna men när jag är själv så funkar inget. Så det bidde ingen Tribe idag. Det blidde min andra last istället: Age of empires.

*gäsp*

Nu är hunden promenerad och jag är helt slut. Dags att sussa med andra ord
*poff*


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tråkigt med lägenhete, det verkar omöjligt att byta inom Skövdebostäder. Vi hoppade upp lite i kön när jag ändrade årsinkomst eftersom jag börjat jobba.. haha :)
Vart har du hittat julgardiner? Jag har letat och letat men jag hittar inga. Är så sugen på att göra lite julfint, annars brukar jag bara hänga upp lite stjärnor och ställa fram någon stake. Men i år kliar det lite i fingrarna :)
Kram Linda

2007-12-01 @ 10:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback