pyjamasblogga

Äntligen en lördag utan någon enda sak inbokad, söndagen också faktiskt när jag tänker efter. Men det var ju just det. jag behöver inte tänka efter för jag ska inte göra något. Skönt.

Fick sova ut idag. Vaknade straxt efter 9, frukost framför tv-n och nu lite morgonsurfande i pyjamasen. bäst att passa på medan det funkar. Det är nätunderhåll i helgen så man vet aldrig när det trillar ner igen. Men jag express-surfade mig igenom alla "mina" sidor och är snart klar för förmiddagspromenad med min lille voffs. det ska också bli skönt. Slippa småspringa rundan med honom för att man är stressad. Han blir så glad när vi ska gå långt. Att solen skiner gör inte det hela sämre heller.

Härligt.
nu är det dags att leta kläder
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback