ruskigt

mm så är det. I alla fall ute. Det regnar och blåser och ändå vill den lilla vovven ut. Jag ska göra honom till viljes alldeles straxt. När jag frammanat tillräckligt med mod för att ge mig ut i mörkret.
Fördelen med att ta ut honom blir ju att han lugnt och skönt kommer sussa bredvid mig sen. Ja sambon är inte hemma så då får han det. Om jag inte är dåligt humör förstås, då får han hålla sig i soffan.

min stress känns lite ruskig nu också. Så jag tog time out på lunchen och tog det väldigt lugnt, läste tidningen och unnade mig en läsk. Det var bra tror jag. Annars hade jag nog däckat efter 2. Men nu överlevde jag och ska nog klara mig igenom morgondagen. Jag har ju bara kvällspromenaden kvar sen ska jag sussa. Skönt att få tillräckligt mycket sömn. Det blir en lång dag imorgon.

natti
*poff*


Kommentarer
Postat av: Stina

att veta vad stress gör med en är alltid rukigt, det som tar mig igeonom är att veta att jag är, oh yes jag är bra! och att mina vänner gillar mig iaf :)
*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback