tacos & gaffeltruck & lite småsur

vad i hela friden!. Mitt inlägg jag skrev i natt är puts väck. Och jag som fick till det så bra. Jag vet att jag tryckte på rätt knapp. *suck* Jaja.. här kommer det igen:

Det hände igår igen; övermätt, magen full av tacos. (fast just nu är jag bara mätt) Det blir matlåda med tacos denna veckan också. Det är lite konstigt för jag tycker vi lagar mindre och mindre varje gång.

Efter lite pustande gjorde jag ett försök till att plocka bort. Köket var fullt av skålar, tallrikar, kaffekoppar och annat bös. Det var i och för sig det lätta. Att komma åt sängen kräver nästan en gaffeltruck. Vi hade ju som vanligt städat undan vårt "skrot" och gömt det i sovrummet. Dock upptäckte jag att det inte gick att  få ta på en gaffeltruck så sent på natten.

Dagens ilandsproblem: Det finns för få gaffeltrucksuthyrare i skaraborg mitt i natten.

Nu mot jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback