tjurig

Jag har sovit alldeles för lite denna veckan. Jag har jobbat alldeles för mycket. Jag har inte varit och tränat. Och jag har inte heller hunnit göra något av det jag hade tänkt.

När jag kommer hem från jobbet är det bara "knäpp" och så zonar jag ut. Helt borta, orkar inget, vill inget och känner inget. Riktigt trist att vara på det här viset. Men jag har ju i alla fall insett det så det är väl ett fall framåt.

Man får vara glad åt det lilla. Jag kommer att trilla i säng tidigare idag och det är också en vinst. Speciellt eftersom jag ska ut och åka imorgon. Ska åka på tjänsteresa till Borås och titta på ett program. Bo på hotell och grejer :)

Jag rapporterar på fredag
Nu säng för att bota tjurigheten
*poff*

Kommentarer
Postat av: Maian

Vad sägs om att försöka hitta på nåt uppiggande, typ fika eller gå på stan eller ta långpromenad e dyl, några stycken nån dag?

Postat av: wizkaz

Det låter trevligt! :) Jag är alltid med på trevliga saker. Men så måste man hitta en ledig dag också.. dumma kalender till att vara fullbokad.

2007-11-24 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback