börja om

Jag är på lite sånt där ohumör. Bara långa dagar kvar på veckan. Är alldeles ensam och övergiven, tja förutom vovven då. Sambon är borta till söndag så jag kan göra som jag vill i flera dagar. Så sett är det skönt men det är lite fel timing eftersom mitt humör har lågvatten. Det är lätt att jag blir sittande framför min tv och inte kommer därifrån. Jag har ju dock en hel del att göra så det är bäst att bara göra.

Känner mig läskigt okreativ så jag ska inte plåga er med något långt inlägg. Det skulle bara bli tjatigt. Jag ska försöka avrunda min dag så att jag kan börja om från början imorgon istället. Får se det från den ljusa sidan. Imorgon får jag ju faktiskt "leka" chef i flera timmar ;)

Närmast på tur står en kvällstur med vovven. Ett sista avsnitt av tribe för dagen och sen i säng i tid.

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Läskigt okreativ är en träffande beskrivning här med;) Man blir nog sån på jobbet:( Hoppas allt går bra i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback