I'm back

Skyttemässigt pratar vi nu. Vi har ju inte varit ute på ett par veckor. Så i onsdags kom vi äntligen iväg. Typiskt nog så var det klubbmästerskap i precision. Det är ju inte så lyckat när man inte tränat på flera veckor.

Det började mindre bra. Sköt två läskigt usla serier men med en träffbild som hette duga. Vi ställde om pistolen och jag skjuter som en gudinna. Jag visste väl att det inte var mig det var fel på.

Tyvärr blev det ju inte en så bra placering eftersom de två första serierna gick åt skogen. Men nu kanske jag kan klämma in en till 46 så att jag kan få mitt guldmärke och licens nån gång. Så skönt att ha eget vapen så att ingen är där och ställer om siktet och skruvar på kolven.

Ny rappport på skyttefronten på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback