snygg

Jupps så är det sörru!

Jag har svassat omkring i mina nya inköp från i lördags hela veckan och känt mig halvsnygg i alla fall. Men idag föll allt på plats med min nya frisyr. Varit hos frisören som vände uppochner på hela min "hårvärld". Man ska visst inte alls använda kam istället för borste, för enligt honom sliter kammen mera på håret, speciellt när det är blött.
Han flyttade på min bena, så nu är jag sned ;). Vet inte hur jag ska lyckas få till det så snyggt som han gjorde imorgon. och sen påstod han att jag har rörelse i håret. Que? undrade jag. Han menade att det finns potential för lockar.. och jo det var nog lite lockigt efter en stund där. Men som sagt. Hur jag ska få till detta är en gåta. Jag som knappt kammar håret på morgonen. Jag får väl börja gå upp två timmar innan jag ska vara på jobbet så jag kan stå minst en halvtimme i badrummet och brottas med mitt hår.

Kontentan av det hela är i alla fall att när jag sedan svassade runt på stan i min nya frisyr så kände jag mig skitsnygg. Och det var längesedan vill jag lova. Hoppas bara jag lyckas få till en någorlunda frisyr. Annars får jag gå på frisyrkurs hos någon.

Tyvärr blir det inga bilder för stunsen har gått ur håret vid det här laget. Kanske imorgon.

Kommentarer
Postat av: Stina

visst är det härligt att känna så.

Postat av: wizkaz

Ja det är ju det. Massa med bra :)

2007-10-06 @ 12:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback