Tribe-feber

vad jobbigt det är när man har svårt att få sig själv att göra saker som man egentligen borde.
Just nu försöker jag tvinga mig själv att gå och diska istället för att slå på ett avsnitt tribe. men det är svårt att låta bli. nu har jag i och för sig suttit en stund på tribe-art forumet och tittat så jag borde kunna klara mig någon timme till :)

och på tal om det så är det jobbigt att vilja göra saker som man inte kan. Jag kan t.ex. inte göra så snygga bakgrunder, ikoner och banners som de andra på tribe-forumet. Så jag stjäl dem istället, helt ärligt stulna dock. Jag får nog ta ett till djärvt beslut snart och barrikadera mig i datarummet och bara leka med photoshop en hel dag så jag kanske kan få till nånting i alla fall . Vill så gärna.

Om ni vill ha en aning om vad det är jag dillar om så titta in på
http://www.luckycompass.com/graphicsboard/
eller http://www.tribeworld.com/.

Tror jag inte har vanlig snuva. Det är nog tribe-feber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback