gnat

usch är på riktigt ohumör idag. Var tvungen att be min kollega om ursäkt för att jag lät henne ta ett samtal som egentligen var till mig. Jag kände bara att jag inte orkade med personen som ringde. En såndär flumpelle som inte begriper en sak fast man förklarat det säkert 10 ggr.
Sen hade jag en student inne som var jättesur för att vi av misstag fått med honom på en lista när vi gjorde ett utskick. Han skulle egentligen varit bortsållad. Det känns som att jag fick allt som gick fel idag.

Så.. slutgnatat. Nu ska jag ta nya tag. Ska trava iväg till mitt andra jobb om en stund. Hoppas att det inte tar för mycket tid för jag är inte alls på humör för det.

Senare ikväll blir det nytt inlägg om skyttet.
*poff*

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Ingen fara alls, tror han gillade mig;) Lycka till med skyttet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback