jag och mitt minne

Ni vet hur jobbigt det är när man inte kommer ihåg namn på skådespelare och karaktärer man ser på tv. Det bara gnager i huvudet tills man kommer på det.
I måndags satte jag mig att titta på förra veckans Stargate Atlantis, bättre sent än aldrig, och så var där med en skådespelare i en biroll som jag kände igen jätteväl från en annan serie. Det tog mig en stund att placera det. Men jo visst var det han som spelar telegrafisten i Dr Quinn. Men jag kunde inte för mitt liv komma på vad karaktären hette. Mina små grå började mala och kom så småningom fram till att namnet började på H. men det är inte Hank eller Howard.

Så jag gick och fnulade på det resten av kvällen, sov på saken, tömde hjärnan nästa dag på jobbet men det hjälpte inte. Gick på föreläsning, kom hem och till slut när jag nästan hade somnat på sambons arm så sa det pling!
Han heter Horrace!

Bara så ni vet :)

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Ha ha, vilken tur att du kom på det! God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback