Nakenhund?

Vi har trimmat vår vovve. Han har numera ganska mycket mindre hår och ser mycket spinkig ut. Sin vana trogen så tuggade han sönder en pipleksak på salongen. Jo jag tycker det heter salong, åtminstone i detta fall, så det så! Han är så söt när han är nästan naken. Får ta ett kort och lägga upp senare så får ni se.

När vi ändå pratar om den lilla hunden så måste han fått en knäpp igår. Vi satt i soffan han och jag och vovven drog igång stora slick-offensiven mot mina fötter. Det går väl bra ett tag men jag är ju så kittlig. När jag försökte gömma mina fötter under filten så drog han bara bort den och fortsatte. Jag försökte med att nypa fast filten mellan fötterna för att hindra honom men icke. Han brottade bort filten. Till slut blev han lite småhetsig och började slita i mina byxben. Det brukar han inte göra. Jag tror han var lite traumatiserad efter trimmningen. Ska kolla om han gör samma sak idag igen. Han får inte lägga sig till med fler dåliga vanor, de han redan har är fullt tillräckligt.

Nu är det en timme kvar tills jag får gå hem och packa in pojken och nakenhunden i bilen och åka hem till mamma.  Skönt ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback