vart tog tiden vägen

Det undrar jag. Klockan är hux flux 2 på eftermiddagen och jag har knappt hunnit gå upp än. Det blev visserligen sen hemkomst efter en mycket trevlig fest på annan ort igår, men så seg tycker jag ändå inte att jag är.
Jag och vovven var förståss ute på en ganska lång morgonrunda och sen blev det frukost och stargate och ja.. det blev  visst lite tid där.

I ett annat perspektiv kan man undra vart åren tog vägen. Idag har jag och pojken varit tillsammas i 7 år. Det är riktigt länge även om det inte känns så. Beviset för det är väl vår mycket inbodda lägenhet som har alldeles för mycket pryttlar i sig. Det kommer bli besvärligt när vi ska flytta. Vi har verkligen samlat på oss alldeles för mycket saker. Sånt där som kan vara bra att ha, vilket ju visar sig att det inte alls är efter ett tag men prylarna står kvar ändå *suck*. Nästa vecka börjar operation hårdhandskar. Då ska det röjas bland sambons prylar. Mina grejer fick sig ett röj i somras när jag var själv här. Ordning vill jag ha och ordning ska det bli.

Dagens prio 1: boka den där förbaskade tvättiden!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback