semesterhumör

Grubbelhumöret fortsätter även idag om än lite avmattat. Dock har inte arbetslustan infunnit sig. Vill helst av allt gå hem och sätta mig i min solstol och äta glass. Kollegan började svamla om vin, ost och kex. Då gjorde semesterhumöret sig påmint och jag fick säga till mig själv på skarpen att det nästan är en hel vecka kvar till ledigheten. Då har jag däremot storslagna planer. Men de kräver lite finputsning så att inte hela lönekuvertet ryker första veckan ;)

Nu ska jag leka paragrafryttare och skicka påminnelser till folk som är försenade :)
what ever rocks your boat :)

på önskelistan idag alltså: semester och ost och kex

*poff*

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmm! Ost och kex, vad sugen jag blev på det nu. Det kanske man skulle lyxa med en kväll.. Hoppas allt är bra annars. Kram!

2008-04-24 @ 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback