semestervarning

Nu har jag gått ner på sparlåga. Imorgon är det energi som gäller. Sedan i fredags har jag varit helt utslagen och sovit länge. Inte har det blivit många knop gjorda heller. Idag har jag bara varit ute ur lägenheten 3 ggr och resten av tiden har spenderats i soffan. Jag föll för min stora frestelse, TV-serier på DVD och köpte första säsongen av JAG. Jag har nu bara 2 diskar kvar av 6 så jag tänkte försöka spara dem till tisdag och onsdag när sambon är borta så jag har något att göra då :)

Ska se om jag kan få tag i säsong två billigt någonstans. Tradera äger men är samtidigt farligt, Jag förvandlas till en soffpotatis utan dess like. Som tur är är det fortfarande såpass varmt eller i alla fall kvavt att jag inte är särdeles sugen på snacks som jag brukar vara.

Så idag blir det inte ett semestertips utan en semestervarning. Fastna inte i TV-soffan när det slutat regna. Gå tillbaka ut på en gång. Annars blir du sittande till nästa sommar. och det är INTE bra :)

Nu ska jag försöka sova tidigt idag. Det börjar närma sig jobb snart igen. Dags att börja tänka på omvändning på vanorna.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback