åååh tempo!

Ojojoj vilket tempo allt går i. Nyss var det lugn och skön helg. Nu har mer än halva veckan gått och som vanligt är inget gjort och mer problem skapade. Och jag har ingen aning om var all tid tog vägen eller vad som hände. Lite frustrerande.

Dagen idag fördrevs, om än med ett rasande tempo, med mycket mer avkopplande innehåll än vanligt. Vi har varit uppe på berget(Billingehus) på inspirationsdag. Det blev en del inspiration vill jag lova. Och mycket skratt speciellt till herr Bylund som på en enda timme lyckades få mig och alla andra att skratta så vi grät och låg dubbelvikta i bänkarna. Det är avkopplande.

Just nu försöker jag varva ned, sedan ska jag försöka mig på att koppla in telefonen. Äntligen har vår "bredbandsdosa" kommit så vi kan använda vanlig telefon istället för att vara beroende av mobilerna. Skönt.. och så blir föräldrarna glada för att de kan ringa till oss.

Och sen ska jag på något sätt muta sambon så att han fixa kvällsmat. Har inte lurat ut hur jag ska lyckas ännu :) Tips tas tacksamt emot.

Bäst att sätta fart om man ska få nåt gjort.

*poff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback