höja ribban

Gårdagen blev inte så produktiv. Det mest produktiva var nog frukostscones. Idag tänkte jag höja ribban lite och försöka hinna med disken. Sen får vi se om det kanske blir lite annan städning också.

Igår blev det mest skidskytte-VM, surfa internet, spela spel och lite mer tv på slutet.

Damernas lopp blev ju riktigt bra till slut. Jonsson slutade 5:a. Härligt! Idag är det damernas staffet och herrarnas masstart. Så just nu är det bara att vänta. Börjar kl 12.

Gårdagens andra tv-händelse: Melodifestivalen. Kan ju bara säga att jag tyckte att rätt låtar kom till globen. Sanna Nielsen sjunger ju så man nästan gråter. Den rösten skulle jag vilja ha. Synd bara att den där Ola slank igenom till andra chansen. Det var ingen bra låt och den passade inte hans röst. Tyckte helt klart att de andra två små pojkvaskrarna sjöng bättre och hade bättre låtar.
Vi får väl se hur det låter nästa vecka också antar jag.

Nu ska jag avsluta mitt morgonsurfande och se om jag kan nå den där höjda ribban.

*poff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback