andningshål

Tror att jag har pratat om dem förut, andningshålen alltså. Igår kväll packade vi in oss och vovven i bilen och körde ner till Morfar Folke för att jaga. Som vanligt när det gäller min sambos familj så ska det ätas en massa. Inte för att jag klagar.. tvärtom. Jag kan ju bara konstatera att jag inte har varit hungrig sedan igår :)

Vi sov ganska så gott och gav oss inte allt för tidigt ut i skogen. Tyvärr är ju vår vovve inte så jaktvan men han fjantade mindre än vad han brukar göra. Jag har spenderat förmiddagen med att öva mig på att smyga i skogen med prassligt regnställ och lyssna efter vovvarnas skall. Det är faktiskt mycket avslappnande. Jag är helt slut. Höll på att somna mycket gott i bilen hem men sambon bara petade på mig och sa att jag var tvungen att hålla honom vaken. Och det är väl bäst.. eftersom det är han som kör.

Nu har jag tagit en lång dusch för att få bort braslukten och känner mig allmänt pömsen.. eller var det pömsig. Kommer aldrig ihåg vilket det ska vara.

Nu ska jag bara leta lite kvällsmat så är jag nöjd och glad.

*kram* och *poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback