arktiska vindar

Idag blåser det verkligen kallt. Termometern verkar inte så frusen men så är den inte ute och promenerar med hunden heller :).

Det blev en lång dag på jobbet idag, trots att jag hade tänkt gå ganska tidigt. Satt och bråkade med ett program som det inte går att göra utskrifter från vilket krävde en j*kla massa copy-paste.

När jag kom hem fastnade jag vid tv:n. Jag skulle ju bara varva ned och titta på SG-1. Men sen var det herrarnas staffett i skidskytte från Oberhof och sedan var det CSI och sedan Stargate Atlantis och ja.. det blidde inte mer helt enkelt.

Nu ska jag ta en tur till med min lilla terminatortax och sen ska vi sussa. Jag kunde nog ha somnat ännu tidigare om det inte vore för att vovven behöver ut och sambon är på vift. Men men.. som Gustaf Fröding, eller var det Dan Andersson, diktade" va gla att du har e säng o lägg dej i när kväll kommer, annars skulle du ju bli stånas där"

Nu ska jag gå ut och försöka att inte blåsa bort

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback