borta bra men hemma bäst

Sådärja. Då var det nytt år igen. Det verkar börja bra med snö och myskallt.

Vi återkom nyss från mamsen och papsen. Minifödelsedag och julafton har det blivit. En bedrövlig elitseriematch i hockey. Fira farbror och nyår och.. ja det var nog bara det.

Fått flera mycket trevliga presenter. Min underbara mor och far har köpt mig en sodastream :) och min bror hade fixat både usbminne och galenskaparnas dvd-box.  *glädjestuds*

Idag var det dock ganska så skönt att komma hem till oss. Min käre sambo har lite svårt för min pratglada släkt så han är extra glad tror jag. Vovven verkar också tycka att hemma är bäst. Han kravlade upp i soffan och sover gott efter veckans strapatser.

Jag ska packa upp mig och sedan blir det inte så mer gjort idag.

God afton och god fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback