dagens andra

Jo nästa ilandsproblem uppstod när tjejerna i växeln skulle ringa till kaffeautomatsföretaget. I växeln ringer man ju från tangentbordet och har således ingen tonvalsfunktion. Det finns dock en fiffig knappkombination som ska fixa detta men av någon underlig anledning fungerade inte den. Efter ett antal desperata försök ringer de in till mig, eftersom jag tidigare jobbat där och undrar om jag inte vet något annat sätt att slå på den. Tydligen hade även försöken att slå på tonvalet bråkat med telefonen så till den milda grad att inte ens sättet att hänga kvar i luren och vänta på en telefonist hjälpte. Jag vet inte hur det gick sedan för jag flydde fältet. Vi får väl se imorgon om detta blir någon följetång.

Nu är det helt klart dags att försöka sova.
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback